رئيس كل بيمه مركزي در بازديد از پژوهشكده بيمه

حاكميت شركتي براي ادامه حيات شركت هاي بيمه ضروري است.

دكتر همتي، صبح امروز از بخش هاي مختلف پژوهشكده بيمه بازديد كرد و از نزديك در جريان روند كار، مسائل و درخواست هاي آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي، دكتر عبدالناصر همتي در اين بازديد ضمن ديدار صميمي با كاركنان و مديران پژوهشكده بيمه گفت: براي بهره گيري مناسب از ظرفيت هاي پژوهشي پژوهشكده، تاسيس كتابخانه تخصصي بيمه بايد در دستور كار قرار گيرد تا دانشجويان و كارشناسان صنعت بيمه به راحتي به منابع تخصصي بيمه دست يابند.
رئيس كل بيمه مركزي در بازديد از بخش هاي آموزشي و آزمون پژوهشكده بيمه، تقويت آموزش تخصصي مديران و كاركنان صنعت بيمه را مهم دانست و گفت: گذراندن دوره هاي حرفه اي چون MBA، مديريت استراتژيك، تجزيه  و تحليل مالي، اقتصاد و …. براي مديران و كاركنان صنعت بيمه بايد ضروري تلقي شود.
دكتر همتي، همچنين در بازديد از بخش پايان نامه ها بر حمايت بيشتر از پايان نامه هاي دانشجويي با موضوع بيمه تاكيد كرد و گفت: بايد با ابزارهاي  تشويقي براي جذب دانشجويان به سمت پژوهش و تحقيق در خصوص بيمه تلاش كرد.
رئيس كل بيمه مركزي در اين ديدار مجددا حاكميت شركتي را براي ادامه حيات شركت هاي بيمه ضروري دانست و گفت: باتوجه به پتانسيل هاي موجود در پژوهشكده بيمه، بايد مراحل اجرايي شدن اين موضوع با جديت لازم پيگيري شود تا گامي مؤثر در اصلاح روند مديريت در صنعت بيمه برداشته شود.

 

نوشته شده در23 , جولای , 2016 دربیمه شخص ثالث, بیمه مرکزی, بیمه نامه, کتابخانه

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to Top
↓