با تصويب قانون جديد بيمه شخص ثالث

فصل تازه همكاري اركان صنعت بيمه كليد خورد

صندوق تامين خسارت هاي بدني از اركان صنعت بيمه به حساب مي آيد و همكاري هاي اين مجموعه با بيمه مركزي آثار مثبت و تاثيرگذاري در گسترش رفاه اجتماعي و تامين امنيت مردم برجاي خواهد گذاشت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، علي جباري در مراسم آئين تجليل از خبرنگاران با اعلام اين مطلب افزود: با ورود دوباره دكتر عبدالناصر همتي به صنعت بيمه، ساختارهاي اين صنعت شكل منطقي تري به خود گرفته و فعالان آن در شرايط مطلوبي امور مربوط به بيمه گري را دنبال مي كنند.
وي با تشريح ابعاد گوناگون قانون جديد بيمه شخص ثالث، اين قانون را از مترقي ترين قوانين كشور دانست و افزود: در قانون جديد، تمامي پوشش هاي ممكن براي مردم طراحي و براي  صندوق تامين خسارت هاي بدني ماموريت هاي جديدي تعريف شده است.
مديرعامل صندوق تأمين خسارت هاي بدني با اشاره به اينكه در حال تدوين آئين نامه هاي اجرايي قانون جديد بيمه شخص ثالث هستيم به افراد توصيه كرد: خريد بيمه شخص ثالث مي تواند بسياري از تهديدهاي جانبي را كاهش داده و اطمينان را براي دارندگان حاصل آورد.
جباري با قدرداني از حمايت هاي بيمه مركزي، به درك صحيح عمده شركت هاي بيمه در خصوص پرداخت سهم خود به صندوق تامين خسارت هاي بدني اشاره كرد و گفت: خوشبختانه تا كنون شركت هاي بيمه با درك شرايط موجود و حساسيت هاي اين صندوق، بيشترين ميزان همكاري را داشته و هم اكنون به لحاظ هزينه و درآمد وضعيت مناسبي دارد.
مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني با بيان اينكه هفت هزار پرونده مقصر فراري وجود دارد كه با همكاري پليس در حال شناسايي مقصرين هستيم افزود: در اين زمينه سيستم يكپارچه و هوشمندي در صندوق طراحي شده كه با پليس، بيمه مركزي و مراجع قضايي مرتبط بوده تا خسارت ها و پرونده ها از شفافيت لازم برخوردار باشد.

نوشته شده در8 , آگوست , 2016 دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to Top
↓